Monday, May 1, 2017

FACEAPP: TULAR SEKARANG DI IG, FB DAN MEDIA SOSIAL YANG LAIN

Minggu hujung April 2017, tular di media sosial berkenaan aplikasi edit wajah. Selebriti pun ramai yang buat dan diupload di akaun Instagram masing2 untuk tontonan dan komen daripada follower mereka. Gigihla siapa yang buat aplikasi ni.

Daddy dan anak2 pun tak terkecuali mencuba FaceApp ni. Saja nak tengok dan gelakkan orang. Kita tengok apa yang jadi....

Yang first ni... Normal>Old>Young>Female



Yang second ni plak... Normal>Old>Female> Spark




Qaqaq pulak nak cuba... Normal>Old>Spark> Smile


Ni Abai punya... Normal>Old>Spark> Smile


Rasa-rasanya kalau ada kembar, macam ni la kot.... hehehehe. Yang selebriti punya tu korang tengoklah sendiri kat IG diaorang, ramai yang dah buat. Sementara tengah tular ni layankan je la untuk suka2. 

Kompilasi Selebriti di FaceApp KLIK DISINI




No comments:

Post a Comment

KOLEKSI TOPENG IMTINAN

Nak tau ada berapa banyak topeng dalam koleksi Imtinan? Sila tonton....

POPULAR POSTS