Wednesday, October 14, 2009

SESUATU YANG BARU



Lama dah rasanya hati ni berangan-angan nak ada blog sendiri. Tapi, x sempat2 nak buat. Asyik baca orang punye, follow orang punye. Rasanya aku ni ada gak bakat menulis, cuma belum terserlah sampai tahap novel atau wartawan la.



Ni masa aku berumur 12 tahun. Comel tak? Heheheheh....



Masa aku 15 tahun, batch terakhir yang ambil SRP. Lepas tu dikenali sebagai PMR.



Yang ni pulak masa aku form 5. Duduk asrama aku boleh diet....slim je wei masa tu....




Jadi untuk permulaan, aku citer la sket serba sedikit perkara2 berkaitan diri aku ni.

Nama (mcm dalam IC): AMIN ZAHRIN BIN MUHAMMAD ZAM ZAM
DOB: 17 JUN 1977 gemini
Tempat Lahir: Rumah nenek aku, Kg Sg Serdang, Kapar Klang.
Masa Lahir: 6:45 ptg

Pendidikan: Aku mmg tidak berdaftar dgn mana2 sekolah tadika.



  1. Sekolah Kebangsaan Sijangkang (Darjah 1 je...)

  2. Sekolah Rendah Agama Sijangkang


  3. Sekolah Kebangsaan Sungai Serdang (Darjah 2-6)


  4. Sekolah Rendah Agama Sungai Serdang


  5. Sekolah Agama Menengah Tinggi Tengku Ampuan Jemaah, Shah Alam

  6. Pusat Matrikulasi, Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (Program Ekonomi)


  7. Universiti Islam Antarabangsa Malaysia, Gombak. (Bach. In Buss. Admin)

Pengalaman Kerja:


  1. Southern Edible Oil Sdn Bhd : Purchasing Officer


  2. Burger King Malaysia : Procurement Officer


  3. LHDNM : Executive Officer

Minat / Kegemaran:



  1. Muzik : Layan semua jenis lagu. Yang keras, metal, soundtrack, indie, alternative, rock, pop, instrumental, nasyid, hiphop, rap... semua boleh... ikut kesesuaian masa la...

  2. Filem : Aku suka filem aksi dan fiksyen.


  3. Seni : Suatu ketika dulu aku suka melukis dan membuat kerja2 kreatif. Buat greeting cards, posters n bookmarks. Sekarang ni mcm dah bz x sempat nak buat benda2 tu semua. Sekarang ini minat baru yang mula bersemi adalah berkaitan fotografi dan videografi.


  4. Kembara : Aku suka mengembara atau berjalan2 ke tempat2 yang tak pergi sebelum ini. Rasa seronok dapat tengok tempat orang.

KOLEKSI TOPENG IMTINAN

Nak tau ada berapa banyak topeng dalam koleksi Imtinan? Sila tonton....

POPULAR POSTS