Posts

Showing posts from October, 2009

MOBICOW

SESUATU YANG BARU

Image
Lama dah rasanya hati ni berangan-angan nak ada blog sendiri. Tapi, x sempat2 nak buat. Asyik baca orang punye, follow orang punye. Rasanya aku ni ada gak bakat menulis, cuma belum terserlah sampai tahap novel atau wartawan la.


Ni masa aku berumur 12 tahun. Comel tak? Heheheheh....


Masa aku 15 tahun, batch terakhir yang ambil SRP. Lepas tu dikenali sebagai PMR.


Yang ni pulak masa aku form 5. Duduk asrama aku boleh diet....slim je wei masa tu....



Jadi untuk permulaan, aku citer la sket serba sedikit perkara2 berkaitan diri aku ni.

Nama (mcm dalam IC): AMIN ZAHRIN BIN MUHAMMAD ZAM ZAM
DOB: 17 JUN 1977 gemini
Tempat Lahir: Rumah nenek aku, Kg Sg Serdang, Kapar Klang.
Masa Lahir: 6:45 ptg

Pendidikan: Aku mmg tidak berdaftar dgn mana2 sekolah tadika.



Sekolah Kebangsaan Sijangkang (Darjah 1 je...)

Sekolah Rendah Agama Sijangkang

Sekolah Kebangsaan Sungai Serdang (Darjah 2-6)

Sekolah Rendah Agama Sungai Serdang

Sekolah Agama Menengah Tinggi Tengku Ampuan Jemaah, Shah Alam

Pusat Matrikulasi, Universiti Isla…