Tuesday, February 16, 2016

9 FEB 2016 : 6th BIRTHDAY FOR 2 NAN THE TWINS, Iftinan & Imtinan

Imtinan & Iftinan

Cuti Raya Cina tahun ni le pulak jatuhnya hari ulangtahun si kembo 2 Nan untuk 2016. Dah 6 tahun... tahun depan masuk darjah satu. Makin besar makin banyak perangainya. 
Kadang tu bijak sangat.. 
Kadang tu mengada yang amat... 
Kadang tu rasa nak marah dan bantai je...
Kadang tu rasa bertuahnya ada diaorang ni...
Dalam keletihan dan kesibukan membesarkan diaorang ni... ada banyak kenangan..
Seronok, Bangga (harap tak sampai tahap melampau..)
Ini lah buah hati Mummy dan Daddy.
Jantina berbeza, kerenah berbeza, itulah keistimewaannya.

Nenek dan rakan-rakan.
Keluarga kecil kami.
Big sponsor for their birthday celebration today. TQ Ummi.
The one and only Ayahcu.
Kesayangan Mummy. Uje jugak....

SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN
Semoga membesar dengan sihat.
Jadilah anak yang soleh dan solehah.

KOLEKSI TOPENG IMTINAN

Nak tau ada berapa banyak topeng dalam koleksi Imtinan? Sila tonton....

POPULAR POSTS