Wednesday, March 31, 2010

LAGI TENTANG MEREKA, IFTINAN & IMTINAN

Alhamdulillah, setelah lama tak menulis akhirnya ku gagahkan jua untuk mencoretkan sesuatu. Ini pun time kat office, mata tengah rabak mengantuk. Untuk elakkan rasa ngantuk, aku cuba la buat entry baru. Apa tajuk nak tulis pun tak tahu. Lately ni sibuk sikit. Belek2 pics kat dalam hp, akhirnya aku decide nak upload gambar2 anak2 yang terkini. Sekarang ni diaorg dah makin berat, maklumlah, fully breastfeed. Makan vitamin lagi. Last time timbang masa 1 bulan: IFTINAN @ 2.3kg dan IMTINAN @ 2.7kg. Now, belum sampai 2 bulan, berat diaorang ialah: IFTINAN @ 3.1kg dan IMTINAN @ 3.6kg. Patutla aku cepat rasa lenguh bila gendong diaorang.

Dah nama pun twin: gaya tidur pun sama jugak. Iftinan kene pakai sarung tangan sebab suka cakar muka.

Imtinan bergaya dengan set baju Mickey glow in the dark. Thanks to Umai & Walid. Bantal adalah ikhsan pinjaman oleh Neem & Bella.

Iftinan yang semakin chubby di pipi bergaya dengan set baju Minnie. Thanks again to Umai & Walid. Ada double chin jugak. Bantal juga dari Neem & Bella.

Akhirnya, berjaya juga daddy dapatkan dimple pillow untuk twin kesayangan daddy n mummy. Imtinan dengan design crown, ala-ala anak raja gitu. Iftinan pulak looks cute with bee design pillow. Tapi ada ke bee warna pink? Demi menyesuaikan design untuk girl baby. Romper GAP adalah sumbangan Aunty Sheila, Uncle Epul & Adli 'Pau Kacang' (gelaran mummy untuk anak kawan baik dia)

Lena diulit mimpi indah. Kadang2 tersenyum, main2 dengan uri kot.....
Mana satu yang macam Sinchan? Mana satu macam Himawari (adik Sinchan)? Heheheheh....

4 comments:

  1. Eheh...cumil sungguh baby due org nie..gerrrraammm tgk! Tp yg bb girl tu pp lagi labuh eh dr yg boy..x per..yg boy macho...girl cute! =)

    ReplyDelete
  2. Boy kene la macho, kontrol hensem. Girl nak nangis pun kontrol ayu tau.... Masing2 pipi labuh hasil dari breastfeeding la. Hehehhee...

    ReplyDelete
  3. Bro, tahniah utk ko. Sekarang dah berapa bulan diorang? Nanti bab twin stroller tu aku cuba usahakan insyaAllah.

    ReplyDelete
  4. comei betul...sihat..berkat susuibu

    ReplyDelete

KEMBAR JUMPA KLON SENDIRI

Bila mana klon sendiri muncul entah dari mana, maka gunakanlah segala ilmu yang ada untuk hapuskan mereka. Kerana kita hanyalah istimewa...

Lazada Malaysia

POPULAR POSTS