Monday, January 18, 2010

ADNAN SEMPIT : di mana ada kemahuan di situ ada HIGHWAY



16 Januari 2010: Brem Mall Kepong: Aku and my wife dah pegi tengok movie ni. Boring duk rumah dan setelah letih kemas rumah, kami pergilah melayan filem komedi ni. Not bad la... banyak jgk scene yang aku gelak. Panggung tu agak besar, mengingatkan aku pada panggung REX kat depan Kotaraya dulu. Yang datang tengok pun ramai jugak, dalam 90% fully occupied. Budak2 motor (aku rasa) ramai jgk la. Diaorang ni kecoh sikit. Tu yang kalau ada lawak, bantai gelak sakan. Meriah panggung. Mau kutipan banyak ni... untung David Teoh... untung jugak Ahmad Idham yang mengarahnya. Aku paling suka tengok Angah Raja Lawak. Asal dia nyanyi je mesti ,orang gelak. Untuk filem ni aku bagi rating 3.6/5.

No comments:

Post a Comment

KEMBAR JUMPA KLON SENDIRI

Bila mana klon sendiri muncul entah dari mana, maka gunakanlah segala ilmu yang ada untuk hapuskan mereka. Kerana kita hanyalah istimewa...

Lazada Malaysia

POPULAR POSTS