Thursday, December 5, 2013

SELANGOR FA 2014: MISI 33

Dengan secara rasminya, kuota 4 orang pemain import Selangor telah pun sempurna. Selain daripada kemasukan muka baru dari pasukan lain dan upgrade player dari skuad Piala Presiden. Nama2 bintang musim lepas ramai jugak yang telah berhijrah. Takpela... nama pon 'professional footballer'... mana majikan yang sanggup bagi gaji lebih, apa salahnya kan?
maklumat terkini 9/12/2013: Ramzul Zahini berpindah ke Terengganu untuk musim 2014.

Yang ni senarai penuh pasukan untuk musim depan. Banyak jugak muka2 baru, nama nama yang aku tak pernah dengar.
 
No.
Position
Player
1

3

4

5

6
Malaysia
7
Malaysia
8
Malaysia
9
Brazil
10
Indonesia
12
Malaysia
13
Malaysia
14

No.
Position
Player
15

16
Malaysia
17
Brazil
18
Malaysia
19
Malaysia
21
Malaysia
22
Malaysia
23
Malaysia
24
Malaysia
25
Malaysia
26
Malaysia
28
Malaysia
32
Malaysia

Ha... yang ni 4 orang import Selangor. Cukup kot untuk cover setiap posisi selain penjaga gol.


Dengan kembalinya Mehmet Durakovic sebagai jurulatih, semoga Selangor akan terus sukses dalam persaingan Liga Super dan seterusnya Piala Malaysia. Saingan musim 2014 Nampak lebih mencabar dengan banyak pasukan telah memperkuatkan barisan pemain terbaik mereka.JDT menampilkan banyak pemain bertaraf bintang. Kelantan pun nampak macam mantap di semua bahagian. ATM pun tak ketinggalan akan memberikan saingan juga. Pahang pasti akan berusaha untuk mengekalkan Piala Malaysia yang dimenangi pada musim 2013. Jadi kita sama-sama saksikan dan meriahkan saingan dengan berkunjung ke stadium. Lama dah tak menonton bola di stadium. Rasa nak beli jersey Selangor la lepas ni.

Jangan lupa saksikan perlawanan Piala FA pada 21 Januari 2014 menentang Harimau Muda C. Pusingan awal ini adalah mengikut konsep kalah mati. Lawan kat mana pulak ye.... xde dapat lak info pasal stadium mana nak main ni. Nanti2 lah aku update.

VIVA SELANGOR! GO RED GIANT! 

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

KEMBAR JUMPA KLON SENDIRI

Bila mana klon sendiri muncul entah dari mana, maka gunakanlah segala ilmu yang ada untuk hapuskan mereka. Kerana kita hanyalah istimewa...

Lazada Malaysia

POPULAR POSTS