Sunday, September 18, 2011

PASAL RAYA

Dah lepas 2 minggu raya baru aku sempat nak update blog ni. Sibuk dengan beraya dan bila masuk ofis, banyak kerje pending sebab terlalu relaks masa bulan puasa aritu.


Jadi aku story sket2 je la pasal raya tahun ni. Alhamdulillah persiapan awal sebelum Ramadhan lagi dah kami buat. Baju2 untuk anak2 settle dah. Cuma baju daddy and mummy je. Aku start cuti raya dari 27 Ogos sehinggalah 4 Sept 2011. On 27 tu sempat lagi shopping last minute sebelumnak balik kampung aku esoknya. Tahun ni giliran beraya di kampung aku, kat Sijangkang. Pagi raya kedua baru berangkat ke Titi Gantung, Bota Kiri, kampung famili belah my wife. 3 Sept barula balik ke KL ikut jalan lama sebab nak singgah rumah sedara mara kat Sg. Besar, Sekinchan dan Tanjung Karang. Kita layan gambo la dulu... malas lak nak tulis.


Red theme.

Merah hitam

Siap2 nak gi beraya.
Halaman kampungku
Gambar lain nnt la aku upload.

No comments:

Post a Comment

KEMBAR JUMPA KLON SENDIRI

Bila mana klon sendiri muncul entah dari mana, maka gunakanlah segala ilmu yang ada untuk hapuskan mereka. Kerana kita hanyalah istimewa...

Lazada Malaysia

POPULAR POSTS