Tuesday, June 8, 2010

MALAM GALA RETRO @ BUKIT MERAH LAKE TOWN RESORT

28 Mei 2010, Dewan Sebarau, Bukit Merah Lake Town Resort: Ini kali pertama aku membawa isteri dan anak-anak ke majlis rasmi anjuran majikan aku. Pertama kali jugak anak2 aku travel jauh sampai ke Bukit Merah. Alhamdulillah diaorang tak meragam sepanjang perjalanan yang memakan masa sampai 4 jam.

Imtinan dan Daddy. Imtinan toleh tengok sape tu aarrr?

Iftinan dengan gaya retro pilihan Mummy, nak ikut tema majlis katakan.

Mummy yang kontrol ayu setia menjaga putera puteri kerana Daddy agak busy malam tu. Dalam duk dukung anak, sempat lagi tarik suara lagu Seiring Jalan apabila mic dihulur.....

Kalau kurus konon nak tiru Idlan a.k.a Abang Kassim Pon Pon. Tapi bila dah tak kurus ni ada iras2 Pak Tam Raja Lawak tak?

Iftinan dah tak sabar nak pergi join Daddy kat dinner tu. Imtinan syok layan mimpi.

Ye ye ye... dah nak pegi dinner...

Saya nak tido pun tak boleh la.... kacau je...sob!sob!...huhuhu...

BERSAMBUNG untuk aksi di Taman Tema.... TUNGGU....

2 comments:

  1. salam tuan punye blog..saya berminat sgt nk tau berapa harga poster yg awak buatkan utk wife tuh?..bp lama pulak tempoh siapnye>?...

    ReplyDelete
  2. harga spesel murah la dari yang ada dipasaran luar setakat ini setahu saya. emel kat saya aminzahrin@yahoo.com.my utk lagi detail.

    ReplyDelete

KEMBAR JUMPA KLON SENDIRI

Bila mana klon sendiri muncul entah dari mana, maka gunakanlah segala ilmu yang ada untuk hapuskan mereka. Kerana kita hanyalah istimewa...

Lazada Malaysia

POPULAR POSTS